Torsdag

Jag måste ta mig nå fika snart, jag börjar jobba klockan halv ett. Ångest är bara förnamnet... Jag vill inte gå dit.... Jag kan ju säga att det är sista gången, sen tänker jag aldrig mer gå dit.... så de så....

Kylskåpet är proppfullt igen nu. Så nu behöver man inte svälta ihjäl.. Nu var det bara det där med att orka göra sig någon mat... haha... Jag har köpt mycket nyttigt bröd, en massa olika.. Så hoppas det är gott... jag var och tränade igår. Jag provade bodyjam. Är man tönten eller vad? Haha, jag var värdelös!! Skitsvårt när man aldrig har gjort det förut... Men nästa gång ska det väl gå bättre :-) För övrigt så var det Nadia som höll passet, som inte ens kände igen mig.. Jag har ju till och med haft henne som lärare, och ändå kände hon inte igen mig? ja ja

Ikväll blir det kalas! Micke och Maja + några till ska komma och fira jag och david med tårta och massa annat gott.. :-) Kul kul.... Nä, men nu måste jag göra nåt åt denna hunger...

Förresten, så är det ju roligt att höra saker om storumanfolket. HAHA, det är ju patetiskt... man kan inte annant än skratta... Och på tal om det, så låg jag och dave och pratade en massa igår, och kom fram till att vi har inte varit hemma på över tre månader... Så vi ska nog ta tag i det och åka hem snart... köra lite skoter och blir serverad lite go matn :-)

Haha hare bra! /kickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: