flashbacks

Har suttit och snokat runt på apan en stund... Och kommer fram till att man hade det himla bra när vi gick skola... Och det jag saknar allra mest det är ju alla härliga grabbar i teknik... Dom förgyllde ju ALLTID ens vardag.. Jag minns den gången då jag hade fått en ny bakgrundsbild på min dator, den var ju bara för söt.. Jag tror till och med att jag har sparat ner den på en skiva! :-) Det var nästan så att jag ville gå i deras klass... Fast det är ju klart, jag var ju inte i deras nivå ;-P Jag hoppas dom ska ha klassfest snart, då ska jag smita dit, as always!  Dom var nog det bästa med hela gymnasiet faktist... Det andra sög ganska så hårt faktist.. HAHA; på deras CAD-lektioner så försökte inte ens Lasse skicka ut mig för jag var bara där ändå... ja det är härligt..... Jag längtar tillbaks, BIGTIME!!!

Nu sitter jag här hemma alldeles ensam i röran som david lämnat efter sig.. Han var duktig och tvättade lite kläder, eller typ alla kläder, men nu hänger dom här i hela lägenheten så det ser ut som en flykanläggning typ... Ousch, måste upp imorgon och städa ihop så inte mormor blir förskräckt när hon kommer hit.. haha! :-)

Nä, nu måste jag ta och sova... ska upp i ottan och göra lite nails på Ida... Natti natti

Kommentarer
Postat av: Fanny

hittat klänningen? ;)

2008-05-24 @ 17:21:17 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: johan

Vi tycker om och saknar dig med Kicki :D du är självklart välkommen på klassfest :D

2008-05-25 @ 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: