Hurtig

Idag har jag varit duktig! Hade ställt klockan på fem imorse men vaknade till vid fem över sex. PANIKEN!!! Börjar sju och skulle cykla till jobbet.. Och eftersom jag aldrig cyklat förut så visste jag inte hur lång tid det skulle ta! Okej, jag kanske inte hade rå panik men jag fick eld i baken när jag såg klockan... Snabbgjorde fika och sen så gjorde jag mig iordning och så när klockan var fem över halv sju så hade jag just tagit ut cykeln och skulle börja trampa! Blev omkörd av Maja tre hus innan ICA så det kan man ju kalla tajming... :-) Och då var klockan några minuter i sju...

Sen så cyklade jag såklart hem och när jag kom hem så kom syrran och ville ha lite akrylnaglar, så då gjorde jag det på henne, och sen bestämde vi att jag skulle komma till henne och grilla.. Så då gick jag upp solade en stund och sen gjorde jag mig iordning och sen skulle jag ta bussen men då var jag så missnöjd med håret och alla kläder så jag sket att gå ut så den missade jag, så då tog jag räserhojen och cyklade till teg istället... Så sammanlagt idag så kan man ju räkna ut.. 6km till stan, ca 3 km till berghem.. Fram och tillbaka till båda så det blir då nästan 2 mil :-) wohoo...

Nu är jag död, david ser hockey så jag får inte se på teve... funderar starkt på att lägga mig och sova snart.. kommer att somna som en stock!!!!

Förresten ni som vill göra akrylnaglar kan ju komma till mig.. Jag är billig!!! :-) hihi

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer....mam

2008-05-17 @ 21:28:00
Postat av: Jessica

Jag vill ha naglar!:) Kommer du inte hem till Storuman emellanåt så man kan fixa ihop ett gäng som vill ha naglar åsså kan du kanske hålla till på salongen?;)

2008-05-18 @ 23:26:11 / URL: http://create.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill oxå ha naglar. :D

2008-05-19 @ 16:07:08 / URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: