Lite trött

Jobbade 7-16 idag.. vilket innebär att jag kliver upp typ halv sex.. Trött är ju bara första av vad jag var... Ska verkligen sova ut imorgon, om jag nu inte hakar på syrran och linnea... Men i alla fall så gick dagen väldigt fort, och när jag cyklade hem så hade man ju så mycket att kika på längs med ängarna så det gick fort hem.. Så jävulskt med folk alltså... ojoj

Så nu har jag sovit en stund och just ätit lite middag, och nu tänkte jag bänka mig framför teven... Men det är ju inge bra på teve!!! Så ska det låta var inte alls ikväll pga handbolls VM, och självklart så går det inga bra filmer på teve.. Oceans twelve är ju bra, men den har jag ju redan sett.... bläää

Har pratat med mamma en bra stund... Visst är det bra skönt att man älskar sina föräldrar så mycket att det pirrar i magen när man pratar med dom.. :-) Jag undrar faktist ibland om det finns någon annan som kan ha de nå bättre än vad jag viktoria och elisabeth har.... Jag ska nog åka hem nästa helg, det är nu över två månader sedan jag var hemma senast... Saknar lillmysan och hela huset.......:-)

Nä, ska försöka mig på att se oceans....ha deee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: