Morgonspigg

Jag är så glad att jag har blivit morgonspigg. Förstår inte hur jag kunnat bli det, men då jag gick skola så KUNDE jag inte vakna före tio, minst!! Kanske var det för att jag tyckte skolan var fruktansvärt tråkig, förutom dagarna då vi hade foto!! Har alltid varit försovarn, och det är något som jag alltid har fått höra att jag ska skärpa till mig osv osv... Men, nu är det inte längre så jobbigt... Klev upp kvart i nio idag, nemas problemas.... :-)

Vårruset börjar ju närma sig, och jag har konstaterat att det kommer bli lätt som en pannkaka... Det är ju bara 5 km!! Det är nästan som till ICA och det cyklar jag och går typ varenda dag... Nu ska jag ut och springa i veckan för att ladda upp.. Jippie!!

Fick en rolig kommentar igår faktist. Självklart kan jag åka hem till storuman någon helg och fixa naglar på er som vill, men då måste det vara några stycken så jag tjänar på att åka hem.. Superbillig är jag verkligen, just för att jag nyss lärt mig hur man gör och inte gjort på så många än.. Men Ingela (som jag gör naglar hos) tycker att det här är något som passar mig, för jag har varkligen varit intresserad och pepprat henne med frågor när jag varit hos henne. Plus att jag har alltid hållit på med naglar, på mig själv och på till exempel Elisabeth och Viktoria. Jag åker tidigast hem tisdagen innan storumandagarna, och då har jag ju både onsdagen och torsdagen ledigt så är ni några som vill vara fina inför marknadshelgen så sätt ihop ett gäng på ca 6 st, så då fixar jag era naglar... :-)

Nu ska jag göra mig iordning och börja cykla till jobbet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: