Ny vecka!

Det blev en konstig måndag... På jobbet är allt konstigt.. Har man ett jobb så måste man kunna kommunicera med andra. Jag vet inte vad jag gör fel men jag försöker bara vara som vanligt på mitt jobb. Idag ville jag bara ställa mig och grina i ett hörn. Jag vet inte, det kanske känns bättre om några dagar.. Men inte idag! Om inte annat så kanske jag ska börja se mig efter ett nytt jobb!

Har varit och fikat på station med Elisabeth och Linnea.. Pratat lite och haft det lite trevligt.. Kom hem för ett tag sedan och nu har vi duschat och så ska vi lägga oss i sängen och se en film. Kanske det blir definitely, maybe...

Imorgon blir det stan med Hanna.. Som jag har saknat den bruden!

Ha det bra! / christina med ch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: