Tidig morgon!

Jodu, imorse klev jag upp klockan kvart över fem. Jag var inte alls pigg men när jag väl kom på jobbet så gick det bra! Det är värre när jag börjar 9 på morgonen, då är jag mycket tröttare på något konstigt sätt.. Men i alla fall, så slutade jag fyra och då tog jag en powerwalk hem. Det gick fort och benen kändes alldeles sega när jag var hemma.. Men det är skönt, nu har jag fått min dagliga motion idag :-)

Vet inte riktigt om jag ska kliva upp och åka på body pumpen imorgon, eller om jag ska ta mig en springtur. Måste ju börja få upp flåset inför vårruset. I och för sig kan jag springa i helgen.. Antingen är det jag som har spöken i skallen eller så börjar det faktist synas att jag har börjat träna. Det går himla fort. Det är så roligt när man känner att man orkar mer. Jag lastar på mer för varje gång jag tränar så jag verkligen tar i till max.. Ska jag nu komma i alla mina bikinisar innan vi åker så är det ju bara till att pumpa!

Känner mig handikappad, jag tog bort mina naglar igår och jag ångrar mig till miljoners! Jag tänkte att jag skulle göra på mig själv men det är såå himla svårt och det blir inte alls bra. Så nu sitter jag här med urfula naglar och känner mig som en skrothög.. Inte alls bra.... För att väga upp mina fula fingrar så har jag solat ikväll, vi har ju solarium här i mitt hus så det är nära och bra. Vi har ju bastu också, man kanske ska ta och prova den nån gång??? :-)

Nä, funderar starkt på att tvätta mig och krypa ner i sängen och slå på en film... myyyys

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hello bruden! Jag har köpt den på Linda P här i stan. Men det är en Ichi klänning, så spring iväg och leta där dom säljer det märket! :) förstår ditt nageldilemma, jag känner mig halv utan dom. hihi! hej å hå Pumpa på! Kram

2008-05-15 @ 22:56:26 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fany

hahahaha, gick inte så bra för mig va! jävla dator, lura mig å tro att det inte kom fram ngt inlägg.. jaja..

2008-05-15 @ 22:58:09
Postat av: Fanny

eh, nyss var det 3 st likadana, men nu bara ett... så du kan ignorera det andra.. tror jag ska gå isäng nu.. ;P

2008-05-15 @ 23:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: