Vaaarmt

Imorse var det väldigt molnigt men sen efter tolv så sprack det som upp och det blev klar blå himmel och strålande sol.. Så jag satt i över en timme på balkongen och mös.. Men jag var rädd för att bränna mig i vårsolen så jag gick in efter en timme och en kvart... Och lite färg fick man alltid!! :-)

Ikväll har jag varit duktig!! Jag bakar bullar för fullt! Det luktar så gott här ska ni veta.. Så snart blir det bullar och iskall mjölk, mmmmm..... Dom blev visst nå bjässar, men de eee baaa gööötttt... haha

Mormor, min älskade mormor ska följa med ner på lördag! Och jag kunde inte bli gladare! Jag har tänkt på henne hur mycket som helst och tänkt åka hem för att hälsa på bara mormor flera gånger, min helt fantastiska mormor! Hon är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: