B-day

Beyonces nya skiva rockar! Grymt bra!

Har suttit och betalat lite räkningar.. Lika kul som vanligt ungefär.. poff säger det och nästan allt är borta.. Om det mesta kunde vara gratis så skulle ju livet vara en fest... men men, livet är hårt!

Jag och Maja var på plantagen och kikade lite, hittade superfina julstjärnor (blommor alltså) som var sprutade med glitter! Så nästa vecka när allt har kommit iordning så ska jag åka och köpa julblommor! Köpte massa julpynt igår också.. Ljusstake, julstjärnor (till fönstren alltså), och lite annat mysigt... Ska bara hitta några fina gardiner.. Eller så kör jag bara på vanliga gardiner, blir dyrt att köpa nya gardiner till alla fönster...

ojoj, nu ska jag duscha.. Hungrig som en monster är jag, får köpa något när jag kommer på jobbet. Har ätit lite fisksoppa som jag hade kvar, men det var inte mycket... Hoppas bara kvällen går fort, vill att det ska bli torsdag, för jag ska tvätta och göra en massa saker inna fredagen... alldeles för mycket egentligen...

To do list:
- Tvätta
- diska upp, och packa ner det sista porslinet
- städa ugnen
- städa toaletten
- hinna åka och köpa tapet
- skruva isär sängen
- skruva lös barbordet

Ja och det är säkert mer.... det är bara att kämpa på.. :-) KUUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: