Den dagen...

Jag och david har packat hela dagen... Vi har packat alla kläder, porslin och sängkläder och handdukar... Sen bjöd jag Maja på middag.. Kyckligfilé med chilimarinerade vitlöksklyftor.. Det blev succé, och nu sedan har jag och D sett stjärnor på is, Tony är fortfarande favoriten hos mig, sen såg vi besatt... Och nu ska jag nog snoza! Ladda för ännu mer packning imorgon...!

FLYTT PÅ FREDAG... (det här är den sista lördagen på ostvägen 153)

Jag säger bara såhär.. inflyttningsfesten på bangatan 13A kommer bli grym med mitt nyköpta spel! Jag säger inget mer om vad det är men det är så jäkla grymt! Och inflyttningsfest kommer bli grym den också... ojojojoj va kuuuuul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: