En eloge

Till Bettan, min älskade största storasyster! Du är så söt, och jag saknar ju dig här uppe i Umeå... Upptagen med stall, skola och hästar plus dålig mottagning så jag får aldrig höra din ljuva stämma! På lucia ska vi hänga me varann och relaxa ;-) Det låter väl som en bra idé? Bra gjort att skicka en önskelista, det blir ju som roligare då :-)

Och till Viktoria, jag budade på den där "grejjen" på tradera, och jag vann... Så du vet ju vad vi ska prova göra när vi kommer till stensele... :-) SÅ KUL!

Förrådet är utrensat och allt står i kartonger nu.. Om fem dagar så flyttar vi... bye gons... Imorgon börjar jag sju, och jag är vaken än.. inte alls bra.. Ska gå isäng nu och vakna pigg och fräsch imorgonbitti :-) Tur att jag bara jobbar till tre, LOVELY!

GO NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: