en ny måndag

Nu är man tillbaka i Umeå och tillbaka i livet.... Det har varit skönt att få vara hemma och jag tycker att jag har hunnit med mycket... Halloween på fredagen var väl okej. Emanuel hade en grym utklädnad, fast jag vet inte om Lars kanske var snäppet bättre... Jag träffade roligt folk som jag inte sett på länge, Lars drog det värsta luringen som gick, och som jag faktist gick på i några sekunder innnan han inte kunde hålla sig längre, haha :-) Sen skrattade jag mest åt Johanna som blev klappkanon som vanligt ;-) hihi

Lördagen så blev det bakisfika på aktiviteten och sen sightseeing i storuman och stensele.. Det var kul att åka runt och se alla hus och försöka komma på vem som bodde i vilket hus. Jag insåg ganska snabbt att jag var heelt borta, för jag vet knappt hälften.. Stensele trodde jag att jag kunde bra, men även där så är det så mycket nytt folk så jag vet ingenting...  Vi åkte upp mot blaiken och kikade på alquaida huset, och skulle jag någon gång flytta tillbaka till storuman så skulle jag bo där... Det är bara så synd att huset har förfallit så mycket. Det är ju värsta drömslottet om det inte var så sönderslaget.. Och på hela garaget har timmret "satt" sig som det tydligen heter, så garage dörrarna hade som vikit sig...
Ska nu fika lite och sedan göra mig iordning för jobbet, börjar ett slutar nio... Sen imorgon är jag ledig och då ska jag börja packa ihop i lägenheten sen kanske göra naglar. Får väl se....  Tjejen som ska flytta hit ringde också och sa att hon kanske inte kan flytta in tidigare. Det är ju just typiskt.. Jag tror jag bryter ihop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: