Fredag

Jao, då var det fredag... Och jag ska jobba heeeela kvällen... Missar fredagsmys i soffan... Och imorgon jobbar jag morgon, så då måste jag kravla mig upp klockan SJU! eller jag börjar sju så jag måste till och med upp tidigare... usch usch usch...

Jag tycker bara att veckorna ska gå fort för jag vill flytta NU! Jag orkar inte städa eller göra fint här hemma för jag vet att jag ska liks flytta härifrån om 3 veckor... Nää, jag måste ta och rulla iväg mot laitis och köpa en skravsladd så jag ska ha motorvärmare... Pappa råkade ta ut min när jag var hemma och så glömde han lägga tillbaka den...Och jag måste ha den tills ikväll, för jag slutar ju elva, och då äre kallt ute! burrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: