hå hå ja ja

Det är ju ganska kul. Jag skrattar nästan åt mig själv... Dom tapeter jag hittade har jag faktist sett in real life, och tyckt att det var apsnygga tapeter och jag trodde att jag bara kunde drömma om att få dom.. MEn här ska ni få se något roligt jag hittade på min, ja just det, MIN egna dator.... Så komiskt.... hahahaha

 Titta i bakgrunden vad det sitter för tapet på väggen.........
En annan rolig sak, är att det är sexställningar på den här tapeten... passar kanske bra i sovrummet.  då? ;-) hihi

 och titta bakom erik, vad man hitta där...........

Och slutsligen ska jag tala om att detta är från emanuels lyxknyx lägenhet i stan. Jag va så impad på tapeterna när jag först såg dom... Och nu kan jag ju tala om för er att jag vet vad jag vill ha....... :-) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: