Inte ledig

Idag har jag bytt med Emma, så jag jobbar idag istället för imorgon... Det är skönt, för då har jag fredag lördag och söndag helt ledig! Det kommer att gå åt all ledig tid till att packa.. Och fortfarande vet jag inte vart jag ska börja.. Jag har packat ner alla glas och koppar, men sen övriga lägenheten är så svårt... Men, efter helgen så är det ju bara fem dagar tills vi flyttar så man lär väl inte behöva så mycket under fem dagar... Det ska bli så SKÖNT att äntligen få flytta!

Jag sitter nu och väntar på att Maja ska ringa.. Hon ska hämta min lilla firre, han ska få ett nytt hem.. Sylvester, som elisabeth så fint döpte honom till... :-) Sen hoppas jag att hon ska göra lite lunch, för då kanske man får äta lite :-) Sen blir det nog jobbe efter det....

Nä, hare bra gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: