Jiho

Påsen passade alldeles utmärkt... det var ju tur det... Och nu har vi en nystädad lägenhet... Som vi ändå ska överge om två veckor... ja, det känns konstigt.. eller mest bara skönt :-)

Jag och D såg just felon, JÄKLAR vad bra film.. USA är helt sjukT.. Poliser tror dom kan göra som dom vill.. Och fängelser över huvud taget ska man inte ens tala om... Nä, fast jag vet ju inte.. Det är ju iofs bara på film, men det känns som att det inte är så långt borta att det verkligen går till så som på filmen... En riktigt bra film som du borde se!!

Nu kallar sängen... jag har benvärk, inte för att jag har varit ute och rört på mig idag, men... Jag kanske håller på växa ännu mer, bli ännu längre... Man kanske blir en flaggstång till slut.. nä usch.... hemska tanke

Kommentarer
Postat av: Christina

hallo hallo så bra att ni hittade rätt. Har gjort det du vile ha hjälp med.kram m.

2008-11-12 @ 17:44:06 / URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Vicky

mamma fattar inte hur man skriver inlägg...för jag antar att det är mamma som skriver :)

2008-11-12 @ 20:26:00
Postat av: Vicky

I fonud the dress :) Ska nog ha den på Vinterkonferensen med jobbet. Du vet vi har vår personalfest på globen ;)

2008-11-12 @ 20:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: