Måndag

En ny vecka, och jag sov jäkligt länge idag.. Jag har just klivit upp... :-) Det var skönt.. Men David tog bilen till jobbet för han försov sig, så jag vet inte riktigt hur JAG ska ta mig på jobbet.... Måste väl kolla upp bussarna.. Hatar att inte få ha MIN bil.... Inge frukost har vi hemma heller... Jag får äta en banan och knapra småsmulor.. Eller iofs så har vi nudlar, men hur gott är det till frulle??

Har hittat en superfin klänning att ha på nyår.. Skor, det köpte jag ihelgen.. Men vi får se, det är ju ett tag kvar tills dess, vem vet, jag kanske hittar ett annat par som jag hellre vill ha :-) Det är inte ofta jag går på fest, så när jag väl gör det så vill jag ha en snygg klänning och snygga skor :-) jag är helt otrolig jag vet, dom som känner mig tycker jag har mycket klänningar och många skor, men det känns inte så för mig...  I WANT MOOOOORE haha

Idag börjar jag ett och jobbar till nio... Sen är jag ledig imorgon.. då ska jag packa.. låg och funderade imorse på vart jag skulle börja, men jag vet faktist inte... Det är ju så mycket.... ojoj innan allt är packat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: