Mias hemlighet

Jag har läst ut gömda och asyl, och har köpt boken mias hemlighet som är det fortsättning på böckerna, men skriven av mia själv.. Jag kan knappt lägga ifrån mig boken, (precis som dom andra två) och man förundras över hur en del människor är funtade... Jag vaknade vid nio, sen låg jag och läste till klockan elva sen kunde jag ju inte ligga kvar i sängen längre så jag klev upp och fikade. Och nu sitter jag här.. Funderandes  på vad man skulle ha gjort idag.. Har så mycket jag måste göra, men frågan är bara var man ska börja....

Man kanske skulle ha börjat packa inför flytten, men jag vet inte vart jag ska börja... Jag och david sa att vi börjar packa när det är två veckor kvar... Då borde man ju hinna... Tänk att när vi flyttade hit så hade vi typ tio flyttkartonger.. Tio kartonger var vårat dåvarande liv... Jag skulle väl kunna tippa på att det blir det dubbla nu.. om inte ännu mer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: