sakta

Tiden går så sakta... har nu ätit lite, det blev ingen lunch hos Maja... Jag väntar bara på att jag ska åka på jobbet... Jag har tagit fram en massa mat ur frysen, och ändå är det massor kvar.. Frysen i den nya lägenheten är hälften så stor, så vi måste äta upp en massa... Jag ska göra mammas goda vitlöksfyllda kyckligfiléer, måste bara få receptet, så mamma du måste måste leta rätt på det och ringa mig imorgon! :-)

Har beställt en matta idag.. En ryamatta som är 2x3 METER.. En stor jävel.. Får se om den passar annars skickar jag tillbaka... Den kostade 1300, men då fick jag 800 i rabatt.. Ibland är ellos jävligt bra, för dom har alltid en massa rabatter! Det är så snyggt att ha en maffig matta! :-)

Goffen mår inge bra nu... :( Men snart kommer pappa hit, det är bara en vecka kvar... Då ska den fixas upp förhoppningsvis... lite i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Christina

skickar receptet ikväll kram mamma

2008-11-20 @ 19:01:04 / URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: