Sista jobbdagen

Idag jobbar jag 14-23 sen är jag ledig till på måndag. All tid kommer att behövas gott och väl... Jag längtar tills jag får börja flytta!! Men det har ni väl inte hört förut???? :-)

Jag har ritat upp en skiss på klänningen som jag ska sy. Jag tror det bli bra... Imorgon ska jag nog åka och köpa lite tyg... Ska ha foder, svart tyg, rosa tyll och mönsterpapper... Det är det enda ni får veta av min nyårsblåsa ;-)

Vi har inge mat i kylen.. Jag vill ha så lite som möjligt innan flytten... Bättre att handla efter vi har flyttat... Lite mat finns väl, men inte så man kan välja... Det kanske finns ett äpple och lite knäckebröd, haha.... Jag längtar tills på måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: