Slö

OJ oj oj, vad jag är trött idag.. Jag sov till halv tolv.. Drömde massa konstiga drömmar.. Men men, nu är jag vaken, men det är ingen slappar dag idag... Jag ska fika lite sen ska jag börja stor packa... Låg och tänkte imorse på att jag har köpt en svea mössa, men jag la bort den nånstans i somras för jag tänkte "den här använder jag ju inte förrän i vinter, ingen ide att låta den ligga framme nu" men nu är kruxet att jag inte hittar åt den... Det finns ju inte SÅ många ställen jag kan ha gömt den på.. Men det är borta, puts veck... Så jag hoppas den kommer fram nu när det börjar packas... SEn är en husnyckel borta också, hoppas den kommer fram också...

Tack mamma för receptet, nu jäklar ska jag äta go middag, det vattnas i munnen redan nu när jag tänker på det... MMmmm.... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: