städa städa

Ja, efter en lunch hos maja (som vanlig) så åkte jag sedan och hämtade ut paket från hm, sen på rusta och kikade på tapeter men det var bara fula där, sen körde jag ut på k-rauta, men det var bara samma som sist vi var där och kollade, för ETT ÅR sedan... Inte någon bra uppdatering där inte....

Sen nu så har jag börjat plocka ner på toan, och sätta tillbaka grejjerna som satt där när vi flyttade in.. Håller på tvätta ännu mer kläder också... Det var förresten översvämning i tvättstugan tidigare idag så jag ringde kvartersvärden.. Kikade in nu och hängde upp mina kläder, och det var tydligen fixat, eller så torkade han bara upp vattnet ;-)

Nä, nu ska jag fundera på vad det blir för matn idag..................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: