suck suck

Idag har det varit full rulle hela dagen.... Vi har varit på stan och så vidare och så vidare.... 
 
Är så jäkla trött, försökte få bort mitt pass, men nu får man inte byta pass utan nya chefens tillåtelse... Jag börjar bli less på jobbet... Man går dit, gör samma sak som alla andra dagar och sen går man hem... Ibland är det typ ingenting som fungerar, jag längtar till vi får kassa scheman och scheman på att vi ska göra... Då hoppas jag det blir bra...

Jag har starkt börjat överväga att gå skola! Jag har lägenhet, det är bara att ta sig in... Jag ska söka, och sen hoppas på det bästa... Sen efter utbildningen så kan jag göra vad jag vill..... :-)

ÅÅååååhhh, ångest... jag vill inte på jobbet..... dras med den där jävla kassan hela kvällen... fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: