Tröttelitrött

Jag såg en film med kevin costner igår när jag kom hem.. Den slutade inte förrän halv tre, så jag är lite trött idag...  Igår när jag skulle hem från jobbet så ville inte bilen va på min sida heller... Motorvärmaren hade inte startat, fortfarande något fel tydligen, sen trodde jag i typ en kvart att jag var utan isskrapa, så jag var helt förtvivlad, PLUS att jag frös! Men jag pluggade in kabeln i det andra uttaget och tryckte igång den och då startade den (fattar inte vad felet är!!!), när jag försökte öppna dörren så hade den frusit, så jag provade på andra sidan, den hade också frusit men inte lika mycket så jag fick upp den, men då gick en tätningslist sönder (eller vad det nu heter), hur som helst så började jag leta efter en isskrapa, och tur nog så hittade jag en, yippie, skrapade rutorna och borstade av bilen av snö sen drog jag ut kabeln och satt mig i bilen. Det hade hunnit bli lite varmt, men den gick knackigt igång... Men hem tog jag mig i alla fall, det var det viktigaste....Idag har jag bytt pass, så jag jobbar halv ett till sex istället för kväll.... Skönt, då får jag slappa ikväll... :-)

I veckan börjar packningen på allvar... Nu ska allt ner i kartonger.....nu ska jag äta frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: