06.21

Vaknade upp och fikc panik.. Skulle hinna fika, sminka mig, fixa håret, klä på mig och vakna till.. Jag hann allt med nöd och näppe sen brummade jag iväg i min varma bil till ica... Personalmötet gick bra, det känns som att nu kommer det bli ordning och reda och allt kommer bli bättre! Skrev på papper, så nu är jag fast anställd.. Det känns super bra! Ingentill vidare anställning, utan FAST.... fett najs! :)

Mange kom hit med en nyckel ikväll, så nu har jag en nyckel till en tvåa som ligger mitt i centrum i sthlm, sveavägen för att vara mer korrekt... Det känns grymt! Jag och davve ska boka en helg här framöver och åka ner... Det är sjukt billigt att åka ner, det kostar 470 att BOKA en ungdomsbiljett... det är ju snorbilligt... Ungefär lika mycket som att köra hem till stensele...

Ihelgen åker david till lse, mamma till vicky (och elisabeth) i v-ås. Så då ringde jag pappa och frågade om han ville komma till mig :-) Lite quality time med papi... Han är allt för bra, MIN pappa :-)

Odlarvägen i all ära, kul att någon man känner till kommer med på sånt här roligt! Gå in och rösta du med! http://www.tidningenhennes.se/hennes-Modell/hennes-Modell-2008/Therese-Johansson/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: