Äntligen

Då var dagen till ända... Efter jobbet så cyklade jag hem och så åt vi mat sedan skjutsade jag davve till bussen.. Och sen åkte jag till Maja Stina och Hanna.. Vi hängde framför teven och hade allmänt mysigt... Såg lite idol och åt lite godis... En skön kväll helt enkelt...

Hittade just drömklänningen när jag satt och spejsade runt, så imorgon blir det stan!! Ska ju ändå kolla på en symaskin så då ska jag springa in på lite äffärer också, hihi... Invänta pappa och sen blir det att skruva i bilen... Alla flickors dröm eller? Men man måste ju lära sig.. Eller hur? :-) Och min pappa är det bästa läraren, hahaha

Ska lägga mig och lyssna på lite asyl nu.. Kommer att somna fort känns det som.. Maja gjorde värsta massagen på min rygg, det var störtskönt! Det känns förjävligt fortfarande men det blev ändå lite bättre efter det :-) Min rygg strejkar nå så jäävulskt.. Jag kände mig som en åttioåring igårkväll och det var nära att tårarna kom, så ont hade jag... Jag fick inte röra en muskel för då kändes det som jag höll på gå av.... Det är lite bättre idag, men ändå inte alls bra... Nä, måste ta och boka mig en riktigt massage tid... jag längtar!!!!!

Upp imorgon och städa eftersom lata jag skippade det ikväll... Så är livet!! god natt på er...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hälsa pappsen från en frostig håla inåt landet.

2008-10-18 @ 10:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: