Halloween

Och fest ikväll... jag lyssnar britney och taggar till. Har handlat för 70 man på systemet.. För att vara på den säkra sidan ;-) Ska åka på gymmet och sola en sväng sen ska jag hem och käka tacos... Köpte dust it pulver igår innan jag åkte från stan. Tänkte att jag skulle visa det för mamma och sen be henne köpa hem det... Jag har aldrig provat det, men eftersom alla pratar om det så sket jag i att det kostade nästan 200:- för en liten burk inte högre än 5-6 cm... En kryddburk är större... MEn det vare värt för det var hur grymt bra som helst!! Min nya favorit, så nu kanske man inte behöver använda volumemastern lika ofta = sliter mindre på håret... Plus att jag ska få min nya plattång av mamma idag.. :-) Visst är jag en lyllos hihi

Funderar om jag verkligen ska ha min röda blåsa ikväll eller som jag ska köra på lite mer sofistikerat och flyta ihop med mängden och ta min svarta klänning... Får se vad det blir... Höll på glömma partyklackarna innan jag åkte från umeå, men kom på i sista stund.. Det hade kunnat sluta illa... Men men, nu är jag här och allt är med mig... Får bara se vart festen blir ikväll?? Jag ska i alla fall hänga med mina favoritgrabbar... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: