LYCKORUS

YESS!! Fick just tag på tjejen som ska ta över våran lägenhet. Var tvungen att ringa henne själv och fråga om hon ville flytta in tidigare.. Annars hade vi stått där med dubbla hyror i december, en väldans bra månad att få dubbla hyror (ELLER INTE).. I alla fall så ville hon jättegärna flytta in tidigare och det hade hon sagt till bostaden också. Vilket bostaden inte alls sa något om till mig. Vilken miss i kommunikationen där.. Dålig koll från bostaden!! Men i alla fall så fick jag ju tag på tjejen och löste det, tur att man kan lösa saker själv! Jag är så glad så jag vill spricka just nu.. Slipper spara en massa pengar, och alla blir lyckliga och glada... Jag har värsta flytet måste jag säga...

Ja, det märks att det är lönehelg.. Det kryllade bara av folk! Jag tycker inte om att vara på stan, så det blev tomhänt hem... Jag tycker att det är kul att bara gå och strosa, prova lite kläder för skojs skull, och sen åka hem... Men det går inte på lönehelgerna... Man svettas bort inne på affärerna och det är lång kö till provrummen och kön... Nä, mitt iveckan shopping är det bästa!

Snart ska jag ta och bege mig till M&M. Det blir tacos kväll, GOTT, sen ska jag hem och se film och mysa i soffan... Nä, nu har jag slut på fantasi.. ha en trevligt lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: