partysugen

Jag poppar britney och är rå pepp på halloween i storuman.. Det änns ju lite mysko... Men så är det... Jag har ne fin klänning att ha på mig, så då fattas bara lite sprit så är nog kvällen som fixad! :-)

Har just ätit lunch, och gjort matlåda för idag.. Jag börjar jobba klockan två, slutar elva.. Jäklar, jag skulle ju tvätta idag kom jag på.. Attan, måste ju ha lite kläder med mig hem.. Jaja, då får det väl bli en sen tvätt då... Eller en tidig imorgon.. För imorgon åkter jag hem.. Då puttrar jag hem med goffen så pappa kan skruva lite så den blir frisk..

tjoo

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag vill oxå gå ut på Toppen i en fin klänning :( Men jag får väl hålla mig till annandan, som vanligt....

2008-10-29 @ 17:59:04
Postat av: Gina

Visst ses vi väl imorn? :) vars ska du vara?

2008-10-30 @ 09:52:45 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: