Sista dagen imorgon

Ja, imorgon var det fredag och sista dagen på ohlssons... Jag är så trött.. Sist jag var ledig var i tisdags FÖRRA veckan... Jag vill bara ha en sovmorgon och få vara ledig! Och nu hela helgen ska pappa komma och vara med mig och vi ska mysa... Min goa pappa! :-)

Jag ska kika på symaskiner nere på stan också.. Nu är jag så sugen så jag håller på hoppa ur skinnet tror jag... Jag kan inte leva utan en symaskin... its impossible!! Så jag ska se om det finns något spännande!

NU är jag alldeles för trött för att skriva nåt... Har varit på middag hos maja och micke.. Det blev våfflor.. Mattias var också där.. Det var trevligt... GOTT!! Nä, soffan nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: