Slabb

Efter jobbet så cyklade jag hem i regnrusket och på vägen så ringde jag och beställde slabbmat.. Så jag trampade hem och gick upp och hämtade pengar sen puttrade jag iväg med bilen och hämtade maten.. Det blev en kababtallrik, och så var jag en snäll flickvän idag och köpte med mig en pizza till David.. Visste inte när han skulle sluta eftersom han var på norrmejerier, han blir inte glad när han kommer hem och jag har ätit utan honom.. Eller att jag inte har sparat mat till honom.. Klockan var väl vid nio då han kom hem (och då är han ganska less efter ett elva timmars pass) och han blev gode glad när han såg att jag hade köpt en pizza åt honom... :-) Jag ligger på första plats och är riktigt dyr idag kan jag lova! :-)

Nu så har Emma varit här och vi har surrat och fixat lite naglar på henne... Och nu ska jag se lite tv, såg att "day after tomorrow" går nu på 6:an.. Men jag har sett den så många gånger så jag vet inte om man ska orka... Har börjat lyssna på Asyl på ljudbok... Jag och Davvan lyssnar tillsammans, det är mysigt ;-) Så jag känner mig sugen på att krypa ner och bara lyssna och mysa i sängen....

Aja, vidare till teven först ett tag... Hörs imorrn!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: