Tiden

Ja, ni kommer väl ihåg attt ställa tillbaka klockan en timma idag... Själv vaknade jag halv elva och tänkte oj vad klockan är mycket så jag klev upp.. Och när jag satte mig här så var klockan helt plötsligt halv tio... Det tog ett tag innan jag fattade vad som hände... :-)

Tacos igår var oslagbart som vanligt... Alla utom David var där.. Marita skulle ut på galej, hade tänkt haka på henne där ett tag, det hade varit kul att gå på schlagerklubben och rocka, men jag blev som lat.. :-) Sen såg vi stjärnor på is, och sen gick maja och hennes mamma med mig hem... Så nu har man träffat majas föräldrar, det var trevligt! :-)

La mig i sängen och såg sex and the city, har fått hem första säsongen så jag ligger som mest bara och myser på kvällarna.. Näää, nu är jag hungrig! frukosttajm

Men jag ska säga att jag vill verkligen ha denna klänning! Den är från asos.com och är billig! Men såklart så är storlekarna slut, annars hade jag beställt den direkt!!!

Kommentarer
Postat av: gina

kolla på http://www.stylebystars.com/, där finns samma klänning =)

2008-11-05 @ 22:37:22 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: