Usch

Jag har just suttit och betalat alla räkningar.. USCH! Jag hatar det.... pengarna bara rinner mellan händerna... Tänk om man fick bo gratis? Det skulle ju vara drömmen... Jag räknade ut vad vi betalar på dag för att bo här... det är ju skrämmande.. Är det verkligen värt så mycket, NEJ, men betala måste man ju ändå.. Vart ska man annars bo?

Nu ska jag göra gröt sedan duscha och så, sedan ska jag åka på intersport och köpa nya skor.. det behövs kan jag säga.. Även om jag skulle kunna vänta EN månad till pga ekonomin så kan jag inte vänta pga mina nuvarande skor. Dom är de skönaste jag haft och dom är i trasor bildligt sagt... Nä, dags för nya.. Snälla, säg bara att jag hittar ett par billiga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: