Bio med Maja

Jag och Maja har sett skräckfilm, så nu är jag så rädd så jag vill bara krypa under täcket.... Vi såg "Mirrors", som var HUR äcklig som helst! Jag hade läst recentioner om den att den skulle vara dålig, men jag tyckte den var bra.. Man ska bli såhär äckligt jäkla rädd av en skräckfilm. Jag fattar inte varför man utsätter sig för att bli såhär jäkla rädd egentligen, men man måste ju tycka det är roligt att vara rädd!? Nä, fy fan... Till råga på allt så är jag ju ensam i helgen, så inte gör det saken bättre. Äckliga grannar har jag också, bara dom skrämmer mig tillräckligt... nä, nu ska jag nog tänka på roliga fjantiga saker så jag inte är så rädd i min ensamhet....

Jag minns att jag skulle få Ida mindre rädd en gång när vi sov i tält då vi var små. Jag sa åt henne att tänka på Dunderklumpen, och så sjöng vi några låtar från filmen.. Då gick det bättre att somna! Det tänker jag alltid på när jag är rädd...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jyskeli Jysk... ditt åxå?

2008-09-28 @ 10:49:47 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: