Fika

En sovmorgon för en gångs skull och så ringer Sabina och väcker mig klockan tio.. Jag som hade tänkt sova tills jag vaknade, men då blev det en brysk uppvakning av en tjutande telefon typ 10 cm från huvudet... Ja, fast en liten sovmorgonen blev det ju... Och en ledig dag idag! JIPPI

Snart kommer Elisabeth och c/o och hämtar mig och så ska vi fika/luncha, så jag ska snart hoppa in i duschen.. Det är en lång procedur med mitt hår nu när det är kort. Blåsa, platta, volumemaster, osv osv... Så det tar så mycket längre tid.. Det är det enda som är jobbigt med kort hår.. Men det kommer bli snyggt när det växer ut, allt jämnlångt! :-)

Sen ikväll så ska vi äta middag, jag Maja Hanna och Stina.. Får se vad det blir för gott, men jag har en aning.. ;-) Ska hämta ut lite nagelgrejer på posten så jag kan göra nails, akrylen tog slut när jag skulle göra emmas sista nagel, så jag fick klippa sönder flaskan och som tur var så va det några droppar kvar så hon fick sin sista nagel.. Annars hade det inte blivit så kul... Har tagit lös mina naglar, för att en krunchade jag på ohlssons igår.. Sen hade några släppt.. Jag har inte varit så noga nu den här gången, har som inte haft ork eller tid... Men jag måste nog dra över ett lager förstärkning, dom känns så oerhört tunna!! Jag är inte van, haha....

Nä, duschen nästa! Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Fanny

jahaaa.. billigt gillar vi! :)

Hur kort hår har du nu? kortare än sist jag såg dig?

2008-09-28 @ 15:18:49 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: