Good Morning

Idag börjar jag tolv. Det är skönt med sovmorgon.. Nu har jag just fikat lite och snart ska jag hoppa in i duschen.. Mitt hår är liksom tvunget att stylas nu när det är kort, man har som inget val.. Just nu så står det bara åt alla håll.. :-)

Skrivbordet jag hittade på blocket var sålt. :-( Otur eller vad... Jag har väntat hur länge som helst på att ett sånt ska läggas ut, och så när det väl gör det så hinner någon annan före... maximal otur kallas det...

Mitt schema har gått igenom som jag ville ha det.. Jippie! Så nu jobbar jag heltid kan man kalla det...

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: njaa, de är de väl inte riktigt haha ;)

men vad gör du nu för tiden?

2008-09-11 @ 19:52:36 / URL: http://stoneground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: