Great Eastern

Maja kom med förslaget att äta kina mat ikväll, så det blev tre små rätter på great eastern med David, Maja, och Micke. Mysigt att gå ut och äta fin middag på helgen, det var det länge sedan vi gjorde. Eller rättare sagt så vet jag ladrig att vi gjort det förut..Men det var trevligt! Och imorgon är det middag hos M&M. Homemade salad MMHHMHHHMMMM ;-)

Öppnade ju som sagt själv idag och det gick super. Inga större fel blev det. Men jag hade tur och fick förstärkning från klockan tio.. Det var mycket folk idag, det bara strömmade in folk.. TUnga tygrullar är det också så jag är alldeles trött i armarna.. Det är som ett enda långt träningspass.. haha.. :-)

Och inatt så hade jag värsta mardrömmen.. Jag minns inte helt 100%, men det var något med att jag blev jagad och som vanligt så såg jag mig själv utifrån, som en film.. Men en rolig sak jag har kommit fram till under dagen, är att oftast varje gång jag drömmer om att jag blir jagad, så är jag alltid hemma i stensele. Och varje gång så springer jag alltid för att söka skydd hos Billy & Susanna.. Eller så är det tvert om, att jag är hos dom och springer hem för att söka skydd.. Kanske beror på att jag typ har haft det som andra hem under ungefär halva livet... Drömmar är lustigt.. Om man ändå kunde förstå vad dom betyder.. Eller om dom ens betyder nåt överhuvudtaget?


Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag brukar också drömma så ibland!! Just det där med Billy och Susanna och hemma. KONSTIGT!!! Men jag sprang alltid hem tror jag, eller försökte. En gång hann jag bara till Unos de satt ute på uteplatsen (de hade ju ingen altan när jag var liten...) så gömde jag mig bakom soffan och folket,. Och INGEN SÅG det svarta äckliga spöket som kom mot oss....

2008-09-14 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: