Ja faktist...

Majs förslag om en loppis skulle inte vara dumt... Få bort en massa saker som man aldrig använder... En del saker vet jag faktist inte ens varför jag har köpt... mycket dumt... Men men, vi får se vi får se...

Ja, nu är jag vaken... Det slår aldrig fel, när jag är ledig så vaknar jag alltid tidigt... Fast iofs så hinner jag ju göra så mycket mer då... Men man vill ju ändå sova när man är ledig... MEn i alla fall så sitter jag här nu med min drickyoghurt och piggnar till... David tog bilen till jobbet idag så idag för jag ska ju ändå bara vara hemma och städa.. Hade jag haft bilen så hade jag säkert smitit ifrån det, haha... Okej, en smitning ska jag göra, en fika med Maja, för man måste ju äta nåt ändå.. :)

Nu ska jag börja knåpa lite här hemma... Klockan NIO på morgonen.. :-)
Kanske man skulle ha ringt och väckt hanna ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: