Jag ger upp

Inatt kunde jag knappt somna.. jag tror jag nyste över 500 gånger igår, plus att jag är så jäkligt snuvig så det finns inte annat... Det kändes som om att det bodde en elefant i mitt huvud inatt, och att huvudet skulle braka igenom sängen och ner i lägenheten under... Så tungt kändes det.... Usch, jag vill bara att det ska vara över.... Är det samma visa imorgon så är jag hemma från jobbet.. Det går inte att jag ska va på jobbet när det är såhär...

Och jag är helt inne i boken Gömda... Man blir bara arg och asförbannad när man läser, ibland vill man bara böja grina för att det är så hemskt.... usch...

Kommentarer
Postat av: emelie

okeej ;) jo de funkar ju de också! skulle också behöva jobba ihop lite stålar... dom försvinner ju så fort (!) haha. jo de gör ja :)

2008-09-15 @ 21:12:42 / URL: http://stoneground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: