Måndag igen

Måndagar måste vara den värsta dagen.. En hel vecka framför sig.. Fast den här veckan är faktist ganska lättsam för en gångs skull.. Jobbar bara måndag onsdag och torsdag sen åker jag till sthlm och hänger med vickan... Så imorgon är jag ledig, då ska jag bara göra ingenting.. Kanske åka in på stan en sväng, det skulle vara roligt... Eller så kanske jag städar lite här hemma... ja, den som lever får se....

Väntar på att fastighetsägaren ska ringa så man kan få fixa allt.. Det har varit lite strul, men jag hoppas att det ska gå igenom.. Annars är det verkligen inte meningen att jag ska få flytta härifrån... Jag är bara lite småirriterad.... LITE

Nä, nu ska jag nog äta mig lite frukost...

Kommentarer
Postat av: Fanny

men det är ju bra.. köpa en kostar mkt mer! Vi betalar ca 7000 för en tvåa på 57 kvadrat.. så det är lite skillnad. ;)



Ska bli grymt skönt med ett "normalt" jobb, tror det kommer ta ett tag innan man kommer in i känslan att slippa jobba helg. :)

Men jag längtar!

2008-09-29 @ 22:52:18 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: