Ostvägen 153

Jajjemän, nu ligger den ute på bostaden.se. Fem stycken intresserade so far, och jag hoppas verkligen att dom vill flytta in tidigare annars måste vi betala dubbla hyror en månad.. Inte kul... Men det är väl bara att hoppas på det bästa...
Snart ska jag och Maja ut och promenera, och sen ska vi ta en fika.. Det är ju min lediga dag idag, men det är inverntering ikväll på ica och det är obligatioriskt..., Så där kommer jag att spendera min kväll... Kul kul pastahjul

Funderar på om jag ska köpa everest jackan idag. Den tar ju slut så fort så det är väl lika bra att passa på medan man har pengar och att den finns kvar..
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

från sidan ja.. ;)

det tycker jag att du ska! 129 kroners, billi billi!

2008-09-30 @ 22:53:10 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: