Schtaan

Idag har jag och Maja varit ute på stan. Vi åt jättegod lunch i kungspassagen, jag vet inte riktigt vad det heter, vi åt bakad potatis, och herre vad gott det var! Efter det så gick vi på tehörnan och så köpte jag mig lite te, för tro det eller ej, så har jag som fattat tycke för te.. :-) Men eftersom jag är så förkyld så känner jag inte lukt eller smak, så jag tog ett te som jag luktade på när Sabina köpte te. Ett supergott, jordgubb och vanilj, och så provsmakade jag det hemma hos Maja sen, men såklart så kände jag ingen smak... :-(

Nässpray har också inhandlats så inatt ska jag minsann sova gott, eller i alla fall lite godare... För den där saltlösningen funkade som inte alls nå bra faktist... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: