tjuvlyssnat.se

Har hittat några roliga nu när jag satt och kikade....


Busshållplats i Kungsbacka

Tre tjejer ~20 står och diskuterar om diverse pinsamheter.
Tjej 1: De borde ha inslagspapper på apoteket så man kan köpa saker utan att känna obehag.
Tjej 2: Ja, så kan man bara räcka fram sakerna och säga: Jag vill ha det inslaget!
Tjej 1: Ja! Som typ... Salva för hemorrojder.
Tjej 2: Haha precis!
Det blir en kort tystnad.
Tjej 3 (förvånat): Jag trodde hemorrojder var ett skällsord.


Åhlens, Malmö

Tre tjejer står inne på Åhléns och tittar på solglasögon.
Tjej 1: Åh, dessa var skitsnygga! Fast jag gillar inte att de har satt Opelmärket på sidorna. Vem fan sätter ett Opelmärke på solglasögon?
Tjej 2: Det är visserligen ett peacemärke...


Systembolaget, Stockholm

Systembolaget har precis öppnat för dagen. En man ~40 står i kassakön med minst tio boxar vitt vin. Framför honom står en ganska berusad skäggig man som köper en enda burk starköl.
Den berusade mannen (tittar storögt på alla boxar med vin, vänder sig till man ~40 och säger): Trött på livet?


Buss från Karlstad

Tre tjejer ~14 sitter längst bak i bussen.
Tjej 1: Gud vad många som handlat på Swebus.
Tjej 2 och 3 kollar konstigt på tjej 1.
Tjej 2: Det är ju påsarna man slänger skräp i.
Tjej 1: Oj...

Två fjortistjejer sitter mitt emot varandra. Det börjar lukta bränt i vagnen.

Fjortis 1: Det luktar bränt.
Fjortis 2: Mm... Du har väl tänkt.
Fjortis 1: Va?
Fjortis 2: Du har väl tänkt.
Fjortis 1: Vadå du har väl tänkt?
Fjortis 2: Det luktar ju bränt... för att du har tänkt.
Fjortis 1: Asså... Jag fattar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: