Väckning

Japp, telefonen ringde och jag tänkte "vem fan vill mig något nu?" Så jag lät den ringa, men sen ringde den en gång till direkt efter, så jag svarade och det tog ett tag innan det kopplade, haha.. Jörgen skulle komma hit med några hyllor som jag hade lämnat i pausele och det hade jag heeela glömt bort! Men i alla fall, så har han varit här och snäll som han är så fick jag och David varsin "Karlssons åkeri" tröja :-) Superfina mys tröjor, det finns inga skönare!

Och nu är jag ju vaken!? Vad gör man halv nio på morgonen när man inte börjar förrän sent på dagen? Om jag ändå kunde gå och lägga mig igen och sova typ en halv timma, men då finns risken att jag sover till elva tolv typ... Och det är lite för länge....

Gårkvällen var trevlig.. Stina fick sig naglar och hon blev så fin.. Det är så snyggt med bruna händer och länga naglar! Jag vill också utomlands!! Majas mat var mumma, och det var väl ingen överraskning?! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: