i curse the day you were born

Ida är den bästa vän jag någonsin haft. Tänk om alla fick ha en sån vän :) i'm lucky!
Idag har jag jobbat och sen varit och rejt runt med angelica... Vi har varit på en utförsäljning med vero moda kläder, jag hittade en jätte fin klänning, men den måste kortas av, för det var lite tant varnings längd på den... haha... Kanske kommer den använadas ihelgen när det blir inflyttningsfest... Jag och Angelica ska hålla låda! :-)

Måste städa ur lägenheten på Haga... Det känns så fruktansvärt jobbigt! Men det måste göras.. Men vi är ju TVÅ så det ska väl gå hyffsat fort hoppas jag... Alla mina skor måste jag hämta... Jag och min sko arme... Jag känner mig så handikappad utan alla mina skor, man har liksom inget att välja mellan....

Nu är sängen nästa... Jag har varit duktig ikväll och målat mina köksluckor, och imorgon innan jobbet blir det att måla det sista... Annars måste jag skälla på mig själv.. Det MÅSTE verkligen göras... Sen ska jag hämta syrrans gamla matbord från deras hus.. Jag ska låna det, jag tror det kommer passa bra in här hos mig...

Jag har så mycket planer för min lgh... jag var och tittar på mosaik som jag ska sätta upp i köket... Har ju för tillfället inget kakel alls.. Så nu är det bara att övertyga hyresvärden, och jag tror inte det kommer bli svårt för det var en billig investering... 259:- för en låda med ark som räcker till 1,07 m2..Det blir alltså bara två lådor jag behöver.. BILLIG investering...Det var snyggt svart blankt mosaik..  Och om ni bara visste hur lgh såg ut innan jag satte mina fingrar i den...  Det skulle bli så HIMLA snyggt om jag fick med honom på det....

den som lever får se...

Kommentarer
Postat av: Gina

Vet du, jag kommer till umeå i helgen! :) Torsdagkväll till söndag.

2009-04-28 @ 11:14:03 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Saknade dig på spinningen... Kommer du i kväll på body jam!?

2009-04-28 @ 12:09:27 / URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Bettan

Vaddå "såg ut" innan du flyttade in... det var faktiskt min lägenhet. sjysst...

2009-04-28 @ 21:51:06
Postat av: Gina

Ja det låter ju riktigt skoj! :) Har hört att det ska bli kanonfint väder också, jag kan höra av mig på fredagkväll eller lördag =) Kram!

2009-04-28 @ 22:07:54 / URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Gina

Ja det låter riktigt skoj! :) Jag kan höra av mig på fredagkväll eller lördag!:) KRam

2009-04-28 @ 22:09:03 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: