Brand new

Nu har jag äntligen fått det matbord jag vill ha! Hittade ett på blocket och jag nöp det direkt... Eller jag ringde och då var det sålt, men sen dagen efter så fick jag sms där det stog att bordet fortfarande var kvar och om jag ville ha det? Självklart, så jag och J brummade dit och hämtade det fort som attan! Sen skruvade vi upp det igårkväll, och det blev SÅÅÅ himla bra!! Nu ska jag sälja mitt andra, och hoppas på att det ryker fort fort fort....

Idag är jag ledig så jag och J ska först och främst fika världens godaste frukost, sen får vi se vad dagen har att erbjuda... Kanske ska åka till Maja och sy lite klänning.. :) Får se får se....

Nu ska jag försöka läsa på salt och peppars hemsida om man får skicka tillbaka paket.. Min klocka var trasig när jag tog ut den ur förpackningen... Armbandet föll av och en knapp bara lossnade.... vilket skit.. Jag blev arg som ett bi och skickade ett litet mejl där jag uttryckte min ilska... Men inget svar än... Irriterande! Så nu ska jag försöka skicka tillbaka det!!!

Ha en bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: