Trissvinst i Storuman

Jo....Hörde just att Jennie vunnit på triss månadsklövern!!! Hon vinner minst 10.000 i månaden i 10 år, MEN hon kan också vinna upp till 100.000 i månaden i 25 år, det är alltså 30 MILJONER KRONOR!!! Det är ju helt sjukt!! Jag funderade ett tag på att maxa lillgoffen hem till stensele och sno lotten och låtsas att jag vunnit.... Gud vad avundsjuk jag blir... Man kan ju itne ens fatta det... Och slutkontentan av detta är - kanske man ska gå och köpa sig en triss??? :-)

Igårkväll så for jag Maja och J ut och plockade blåbär.. Vi fick ihop ganska mycket, eller ja... Men iaf så ska jag och Maja ut ikväll igen.. J tyckte det var så jääävla roligt igår så han bestämde sig för att stanna hemma ikväll.. haha..

Nu ska jag till J och bli bjuden på linguini och köttfärssås.. Mummens...
Det är det jäkla bra dag idag! På alla sätt och vis... ;-)

Emma, kommer du till umeå nåt mer ellerrrrrr??


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill också vinnaaaaa! :)

2009-08-27 @ 13:53:36 / URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: