Full i magen

Jobbade morgon idag så jag slutade halv ett. Åkte då ner på stan och åt lunch med Linn och Sandra.. Dom hade redan bestämt när jag kom och det blev MAX!!! Uuuhhh sa jag, men dom ville inte lyssna på mig så jag fick snällt beställa en burgare jag med då vrålhungrig som jag var! Jag äter aldrig sån skräpmat, vilket resulterade i att jag nästan låg dubbelvikt på soffan inne på max för att det gjorde såååå ont i magen!! Helt sjukt, sen har jag haft ont hela dagen... Kommer ALDRIG äta junkfood igen.. huuuuaaa

Har varit sjuk trött idag för övrigt.. Hade tänkt fara och träna nu vid sju men jag skippar det till imorgon, ska köra spinning innan lunch, det blir bra! :) Har än inte tagit mig till gymmet, men jag jobbar på det... Någon dag ska jag ge mig in i det.. :) Tycker bara det är lite läskigt när man är själv.. Allt blir roligare om man är två! :(

Åt middag hos storasyster och nu skulle hon iväg och hålla ridlektion, sen blir det nog film hemma hos dom.. Blir säkert så Kicki somnar i soffan som vanligt :P hihi

Ska posta en önskelista snart också... Kanske ikväll?? ;)

Hare hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: