Helg, wohoo

Känns himla skönt med helg! Som jag har längtat! Ska visserligen på jobbet och jobba imorgon, men det är bara roligt för jag ska bjuda på kaffe och lussebullar.. Och bara för några timmar.. Det blir myys..
Annars så var det lite av en pissdag idag. Igårkväll kopplade HV in elen till varmvattenberedaren på toan, och lycklig gick jag isäng i hopp om att få duscha på morgonen... Tror ni det?? Nej! Vattnet var kallt, så jag fixade lite och tror jag fick igång varmvattnet, men då försvann trycket istället.. Så nu rinner det en liten stråle även om man kör på fullt.. Lite mysko, men han skulle komma och fixa det nu efter jobbet.. Hoppas att det löser sig, för nu har jag inrett och gjort fint, vill ju börja använda den också!!!

Jag köpte ju en förvaringsdel på ikea som jag har monterat ihop i toan, vilket blev en stor hit! Rikigt bra blev det, nu ska jag bara köpa lite vaxduk och klä in den runt om.. Ni ska få se hur det blir sen.. En mycket fiffig ide i alla fall :) Jag fick sjukt mycket förvaring.. Det är nästan så det är för mycket, och det tar upp mycket liten plats. Bra grej till en liten toa.. :-)

Ikväll hade jag tänkt leta åt min jätte-julstjärna och ljusstake som är i förrådet någonstans, men jag kom på att det är becksvart där så det får bli imorgon.. Ska också hinna med att åka på byggmax och köpa spånskivan som jag ska göra min sänggavel av.. Ohhh så fint det kommer att bli!!

Nu ska jag kolla upp om det är någon rolig träning ikväll.. :)
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: