HELVETE

Jag har ont ont ONT i magen.. Min bil började låta himla konstigt så jag var tvungen stanna av och kolla.. Misstänkte att det kunde va för lite olja, och tror ni inte på fan... Under min strecket så jag fyllde snabbt på, hoppades det skulle höras något annat ljud från motorn men det låter typ likadant.. Och vem är vaken halv tolv på natten??? Ringde iaf pappa, den enda jag kan ringa när det är nåt med bilen... VARFÖR kollade jag inte oljan tidigare????????? Nu riskerar jag att hela jävla motorn pajat.. FAN FAN FAN FAN FAN

Oljan jag hade var bara en halvliter, och det behövs fortfarande mer.. Så det första jag gör imorgonbitti är att gå och köpa olja och sen hålla tummarna på att det funkar! Helvete, det känns som magen håller på sprängas i tusen bitar!! Vad gör jag om hela jävla motorn är pajj???? rolig jul må jag säga..

Jag kommer börja grina vilken sekund som helst.. FY FAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: